Trustpilot

Handelsbetingelser

Betaling
EasyPlug A/S modtager betaling med kreditkort og faktura. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er ekskl. moms medmindre andet er angivet.

EasyPlug A/S bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Aktuel leveringstid for vores varer fremgår af produktsiden for det enkelte produkt.
Som udgangspunkt delleveres der ikke.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret til private personer i henhold til købeloven.
Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

EasyPlug A/S sender fragtlabel til returnering.

Returvarer og reklamationer sendes til vores adresse.
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Garanti.
Ved accept af disse betingelser accepteres også EasyPlug’s garantibetingelser som findes her.

Ansvar
EasyPlug A/S kan ikke stilles til ansvar pådraget til udstyr forbundet med EasyPlug hvis EasyPlug ikke er monteret korrekt.

Erstatningsansvar
EasyPlug A/S’ erstatningsansvar kan ikke overskride det faktuelle tab og det kan aldrig overskride det fakturerede beløb.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@easyplug.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@easyplug.dk